maj 20, 2006

Det kommer aldrig att gå

Ja, igår var jag på krogen. Hemma före tolv, men massor med mat och vin och gin och tonic. I säng vid ett-tiden. Min morgon... och junior började med sina sanatorieövningar vid fyra. Helt otroligt att ett sån't litet barn kan hosta så läskigt. Börjar tro att det är nå't astmaliknande.

Hur som helst så är det inte morgon förrän tidigast fem. Så strax efter fem gick jag upp. Halvslumrade i soffan så länge som sonen stod ut (typ 6.30).

Jag hade ju lovat (vem egentligten?) att jag skulle ut och springa idag. Jag var ute i en knapp halvtimme och sprang 20 min. Aj, aj, aj vad mina knän gör ont. Och vad jobbigt det var. Jag kommer aldrig att klara att springa en mil. Redo att ge upp... tur att Camilla finns. Måste ut minst två gånger i veckan annars är det ju knappt nå'n mening.

Frutto

Inga kommentarer: