juli 03, 2007

Hittills funkar det!

Japp. Igår tog jag mig runt sjön igen. Det tog ungefär 5-10 min snabbare än förra gången. Jag började springa lite tidigare och sprang lite längre... All and all sprang jag 23 min (lite läskigt att tänka sig det gånger 3 = förra årets tid på Tjejmilen). Jag började med promenad i 20 min. Så det känns bra att ha varit ute i över 40 min. Kanske blir det löpning lika länge snart...

Idag känner jag mig lite halvklen. Lite känning av urinvägsinflammation. Eller kanske är det lite träningsvärk i "mutationsområdet". Jag har ju gjort lite mer sit-ups än vanligt...

Idag har vi haft trädfällning i stugan. 4 gamla stora träd har tagits bort. Jisses vad ljust det blev. Jag ler och tycker att det blev jättefint. Maken håller inte med och funderar på vad vi ska plantera dit istället... Men han "kejvade" denna gång. Det ska jag komma ihåg när han vill göra någon förändring som jag inte känner lika mycket för någon gång.

Imorgon Dr Alexandra.
/Frutto

Inga kommentarer: