april 01, 2013

100 kilo vispgrädde

Påsk och jag ställde mig på vågen hos bekanta som vi besökte. På morgonen, nypinkad och naken.

Över 100kg, nära 101 faktiskt. Konstigt att jag inte är mer deprimerad och fyllt av ångest. Hur fan gick det här till?! Blir förbannad, tyvärr bara för stunden sedan tar jag en portion till och tänker att jag duger som jag är. Vilket är sant. Men jag måste räcka länge.

Så jävla sugen på en quick-fix. Typ 10 kg iaf, så jag kan börja om med träningen. Vet att det inte funkar. Men NU SKA JAG SKÄRPA MIG! Igen... En portion är vägen och så mer motion. Tre gånger i vecka måste det bli. Nu har jag inte ens lyckats med en. DÅLIGT!

Inser att jag borde gå ner 25 kilo. Fatta hur jävla mycket det är.

Ska börja cykla till jobbet. Hur svårt kan det vara. Är rädd för att bli svettig. Patetiskt.

Seeya
Frutto

Inga kommentarer: