april 20, 2007

Läs "Jag kan inte sova" först.

Maken ringde igen. Isak håller på att väckas nu. Det var inte tesikelvridning utan det var ett bihang som vridit sig och det är nu borta. Allt som märks kommer att vara ett ärr på pungen som man knappt kommer att hitta i allt skrynkel.

SKÖÖÖÖÖÖÖNT
Nu ska jag vänta på att Maken ringer igen sedan han pratat med Isak innan jag lägger mig. Nu känns allt jag skrev nyss ännu löjligare. Det är oxå nå't jag brukar tänka på när fantasin skenar iväg med mig - att det hela kommer att verka urlöjligt efteråt. Det hjälper ibland. Lite idag faktiskt.
Nu säger jag som en av gamarna i Robin Hood på julafton:
"Klockan är halv tre och aaaallt är lugnt!"
Frutto

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, laste precis om Isak. Hoppas att han ar OK nu. Och du ar inte den enda som later fantasin skena. Jag grinade nastan nar jag laste bloggen och var pa vag att boka flyget hem for att vara dar och stotta. Herre Gud, tur att det finns andra som behaller lugnet i stormen! Stora kramar fran Kreta till hela familjen Frutto!