juli 25, 2010

Längesedan sist, som vanligt. Kort resumé...

Till bröllopet i februari hade jag gått ner 5 kilo som jag hade satt upp som mål. Kände mig superduktig. GI var jättebra för mig. Mådde bra och gick faktiskt ner. Nu mitt i sommaren är jag tillbaka på mina 92 kilo. *SUCK* Alla dagar är helgdagar och rosévin är ju så friskt och gott...

Jag har iaf varit runt sjön (6,2km) två gånger. Snart så är det dags för Tjejmilen. Och snart börjar Friskis&Svettis igen. Nästan hela våren gick jag en till två gånger i veckan på Friskis. Ett av passen var ett stationspass 90 min. Tortyr men bara i en minut i taget...Så himla bra och jag fick armmuskler som syntes!!! Nu är jag tyngre igen och mycket av kondisen är borta, men jag kommer igen. Dessutom så ska skolan vara med i ett EU-projekt som heter KRAFT. Det är individanpassat och eventuellt ska jag få en PT under hösten.

Det är så skönt att man alltid får en chans till... Snart är man tillbaka till rutinerna igen.

seeya
Frutto

p.s. Läste Viktiga Boken i börja på lovet. En liten kul bok om en som gick ner 25 kilo. Hon sa många bra saker, men det jag minns bästa är att tjocka människor hittar hela tiden tillfällen att unna sig något onyttigt. Det håller jag med om! Livet är en fest!

p.p.s. Min kära vän sprang en halvmara igår! Tänk att vi började träna samtidigt...

Inga kommentarer: