januari 07, 2010

Tur att man har fler chanser...

Inte så konstigt att jag inte skriver här så myclet längre. Jag varken tränar eller yrslar. Fast det sista är inte sant. Jag har tyvärr haft ett gäng yrselanfall i december...

Idag var jag in på en butik som konkat. Allt till halva priset. Jag plockade på mig en hög med jeans och styrde kosan mot provrummet. Hade valt ut några "boyfriend"-jeans. Det ska ju vara modernt att ha jeans som ser ut som om man lånat dem av sin (förmodade större) pojkvän. Jag hade ett par svarta jeans oxå stl 34 (tum alltså). De gick inte att få på, men så var de slim oxå. Jag provade vidare i min hög och kom i ett par som satt fint, även enligt maken. Jag bestämde mig för att köpa dem. Döm om min förvåning när jag insåg att de som jag tänkt som over-sized satt som en smäck.

Så nu sitter jag här i mina snygga 38:or och tycker attt det är rätt skönt att man har en chans till och en till om det behövs. Kanske till nästa är att dessa brallor är lite mer "boyfriend". Fast då är det väl ute igen. Men då kan man alltid ha dem i stugan...

seeya
Frutto

Inga kommentarer: