mars 25, 2008

Pumpen

Som du sett så har jag varit inspelat i ett dygn. Jag och jag förresten, det var väl egentligen bara hjärtat. Och idag så ringde Herr Nilsson och berättade att hjärtat slog fint och bra. Det kom inte som någon överraskning alls eftersom jag vet att jag inte hade någon känning alls det dygnet. Bara en liten precis efter det att tiden gått ut för inspelningen så det fanns ju inte med.

Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske en så'n där veckoinspelning där jag även försöker att yrsla genom att utsätta mig för sådant som kan framkalla yrsel. tex. skruva i skruvar, skotta, älska vilt, stressa som en galning och sova dåligt. Åtminstone tror jag att detta är sån't som katalyserat fram anfall för mig.

Mellan veckorna 4 och 9 hade jag inte ett enda yrsel. På sportlovet fick jag ett litet när jag skottade jag av uteplatsen och sedan dess har det varit lugnt igen. Är ju helt otroligt faktiskt! Men vad beror det på??? Om det nu är som jag tror (och hoppas) att det bara är trångt och det gör att jag får syrebrist så kanske att det faktun att jag flera gånger om dagen sträcker ut nacken har bidragit.

Nu ska jag se till att få komma till en kiropraktor och sedan ska jag kontakta min yogalärare igen. Jag behöver prata med henne om detta.

På återseende från en förkyld Frutto med urinvägsinfektion

Inga kommentarer: