mars 03, 2008

lååååååg

Fy enda in i helvete. Det är nå't fel nå'nstans. När jag sträcker på mig och tar en titt i spegeln tänker jag: "Ja, men inte är det så illa. Jag funkar. Jag duger." Jag tror tom att det skulle kunna finnas nå'n som tycker att jag är lite snygg. Förutom maken alltså. Jag tror att om jag gick på krogen så skulle jag uppföra mig som om att jag är en liten hottie. Men se'n så sätter jag på mig kläderna. Helvete vad smått allting blivit. Tom klockan sitter tight. Och när jag tar en snabb koll i spegeln ser jag en småfet kvinna. Jag tänkte skriva som ingen ser, men det är inte sant. Dels för att jag hörs, så att det för ju folk att vända sig om. Och så är jag ju lång så på så sätt syns jag ju. Men den bistra insikt jag kom till idag, eller egentligen inätt för jag har drömt en massa, är att när folk ser mig så ser de inte den där snygga kvinnan, utan de ser en blekfet kvinna som passerat sitt bäst-före-datum och som dessutom klär sig som om hon vore smal.


Snyft. Snyft.Uuuuuääääääää. Ska jag vara tvungen att gå med i sekten igen för att få fason på eländet?!

Frutto

1 kommentar:

Anonym sa...

men så lika vi tänker...
gå med i sekten vettja...
jag går...
//Emma